Uus Verso, mis tugineb praeguse mudelipõlvkonna mitmekülgsusele, praktilisusele ja ruumikusele, on nüüd veel stiilsem, dünaamilisem ja mugavam. Verso salongi on täiustatud ning selle 2,0-liitrise D-4D mootori CO2 heitkogus on varasemast väiksem. Sõidudünaamika on viidud uuele tasemele ning müra, vibratsiooni ja jäikust on tunduvalt vähendatud. Auto juures on vahetatud välja üle 470 osa, mis tähendab, et Euroopa turule suunatud mahtuniversaal on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.
BMW avaldas esimesed ametlikud fotod BMW M6 Gran Coupest, müügiga alustatakse järgmise aasta mais. Mercedes-Benz CLS63 ja Audi S7 konkurent erineb tavalisest M6-st jõulisema ja sportlikuma välimuse poolest. Salongis on uus sportlik rool ning viimistlusel on kasutatud ohtralt nahka. M6 jõuallikaks on 4,4-liitrine turbolaadimisega V8, mis arendab 560 hobujõudu. Kiirendus 0-100 km/h võtab aega 4,1 sekundit ja tippkiiruseks on 250 km/h.
Škoda avaldas kolmanda põlvkonna Octavia, mis on kasvanud igas suunas ja kaotanud kaalu. Tegu on Tšehhi autotootja esimese mudeliga, mis kasutab Volkswagen kontserni platvormi MQB. Samal platvormil valmivad ka Volkswagen Golfi, Seat Leoni ja Audi A3. Võrreldes eelkäijaga on uus Octavia 90 millimeetrit pikem (4659 mm), 45 millimeetrit laiem (1814 mm) ja 108 millimeetrit pikema telgede vahega (2686 mm).
Los Angeleses toimuval autonäitusel esitles Jaguar uut sportsedaani, mille jõuallikas arendab 550 hobujõudu. Tegu on ettevõtte kõige võimsama ja kiirema sedaaniga. XFR-S jõuallikaks on 5-liitrine kompressorlaadimisega V8, kiirendus 0-100 km/h võtab aega 4,6 sekundit ja auto maksimaalkiirus on 300 km/h. Käigukastina kasutatakse kaheksakäigulist ZF-i automaatkäigukasti Quickshift.
Alates homsest, ehk 1. detsembrist saavad elektriautode omanikud sõlmida iseteenindusveebis www.elmo.ee kiirlaadimisvõrgu kasutuslepingu. Valida saab kolme erineva hinnapaketi vahel. Kuni 30. jaanuarini ehk kiirlaadimisvõrgu täieliku valmimiseni on laadimine tasuta. Laadimise eest hakatakse tasu võtma alles alates veebruarist, seega esimene arve laekub klientidele märtsis.
Renault esitles sportlikumat versiooni Megane universaalist, mis on saanud nimeks RenaultSport Megane Grandtour GT 220. Auto jõuallikaks on 2-liitrine turbolaadimisega mootor, mis arendab 220 hobujõudu ja 340 Nm. Keskmine kütusekulu on 7,3 liitrit sajale kilomeetrile, heitgaaside pääst 169 grammi kilomeetrile. Lisaks jõuallikale on muudetud ka universaali veermikku, pidureid ning elektrilise roolivõimendi juhtprogrammi.
Nissan esitles Jaapanis elektriauto Leaf uusversiooni, mis on senisest mudelist kergem ja pikema sõiduulatusega. Autotootja inseneridel õnnestus vähendada auto kaalu 80 kilorammi võrra, samuti on vähenenud sõiduki komponentide voolutarve ning kasutusele võeti efektiivsem pidurdusenergia kogumissüsteem. Elektriauto on võimeline ühe laadimisega läbima kuni 228 kilomeetrit.
Uus Forester pakub Subarutele omaselt nauditavat juhitavust, märgatavalt suurenenud ja kvaliteetsema viimistlusega siseruumi, maksimaalset turvalisust ja täiesti uuel tasemel maastikuvõimekust. Võrreldes tänase põlvkonnaga on neljanda generatsiooni Forester tuntavalt kasvanud, auto pikkuseks on nüüd 4595 mm ning teljevaheks 2640 mm.
Ford lisas Transit Connectide valikusse mahtuniversaali või mikrobussina toimiva mudeli Wagon. Pikema telgede vahe puhul on istmeridu kolm ja kohti seitse, saada on ka lühem viieistmeline teisend. Teostustasandeid saab olema kolm – XL, XLT ja Titanium. Kandevõime võrdub 550 kg-ga. Külgedel on lükanduksed, taha saab tellida luugi või võrdse laiusega uste paari.
Neil päevil tuli Jaapanis müügile tavalisest kõrgemasse hinnaklassi kuuluv kei-auto Honda N-One. Sõidukis nähakse viidet 1967. aasta kahesilindrilisele neljataktilisele mudelile Honda N360, millega mark astus neljaistmeliste minide klassi. Turbolaetud 660cm³ jõuallikas kerges keres kindlustab enam kui liitrise tavamootoriga varustet auto dünaamika, keskmine kütusekulu on 3,7 l/100 km.